۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۲

باشگاه پرتغالی فاش کرد

پیشنهاد حیرت‌انگیز باشگاه ایرانی برای خرید مهاجم پرسپولیس

پیشنهاد حیرت‌انگیز باشگاه ایرانی برای خرید مهاجم پرسپولیس

یک باشگاه ایرانی با پیشنهاد اغواکننده خواهان به خدمت گرفتن شهریار مغانلو مهاجم تیم پرسپولیس شده است که به صورت قرضی از سانتاکلارا در این تیم بازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار مغانلو در نقل و انتقالات نیم فصل با قرارداد قرضی به مدت ۶ ماه از سانتاکلارا پرتغال به پرسپولیس آمد تا این تیم را در نیم فصل دوم لیگ برتر و رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

عملکرد قابل قبول مغانلو باعث شد تا باشگاه پرسپولیس خواستار تمدید قرارداد این بازیکن شود.‌ ازاین‌رو آنها وارد مذاکره با سانتاکلارا شدند تا شرایط جذب دائم او را مطلع شوند.

باشگاه سانتاکلارا در آخرین نامه خود اعلام کرد پرسپولیس اولویت این باشگاه برای فروش مغانلو است. این تیم پرتغالی همچنین در نامه به پرسپولیسی ها فاش کرده است که یک باشگاه ایرانی دیگر حاضر است برای مغانلو ۵۰۰ هزار دلار بپردازد!

مسئولان سانتاکلارا بدون اشاره به جزئیات این پیشنهاد عنوان کرده اند باشگاه قطری نیز حاضر است ۶۰۰ هزار دلار برای جذب مهاجم فعلی پرسپولیس هزینه کند.

مدیران باشگاه پرتغالی‌ بدون اشاره به مبلغ مورد نظر خود برای فروش دائم مغانلو، از پرسپولیس خواستند تا پیشنهاد خود را برای انتقال اعلام کند. باشگاه پرسپولیس نیز فعلاً از پاسخ به این نامه خودداری کرده است.

کد خبر 5265404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ابوالفضل جلالی RO ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      6 14
      قطعا تیم فولاد خوزستان هست
    • پویا پرسپولیسی و مادریدی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      29 5
      مغانلو میمونه تو پرسپولیس
    • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      32 5
      غیر از سه پا هان که با پول دسترنج کارگران فولاد مبارکه تنه به تنهٔ تیمهای متمول عربی زده،کدوم باشگاه میتونه همچین پولی بده؟
    • شاهین IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      1 36
      بازیکن خوب جنگنده وتاثیرگذاریه ولی تمام کننده خوبی نیست به هر قیمتی ارزش خریدن نداره بجاش اگه قوچان نژاد رو امسال بتونن جذب کنن خیلی بهتره
      • علیرضا ع IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
        18 1
        عزیزم. گوچی تمام شدس. آره اگه ۲ سال پیش که حرفش بود می اومد یه چیزی ولی الان اصلا. در ضمن مقانلو واقعا عالیه .‌
    • حجت احمدی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      26 3
      سلام نام باشگاه ایرانی کسی نیست جز سپاهان اصفهان داره کلا پرسپولیس بازیکنانش میخره آنوقت چطور دولت قهرمان کرده پرسپولیس و بازیکنانش هم تیم های دیگه میخاد
    • علی IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      13 5
      تنها باشگاه ایرانی که میتواند مغانلو را بخرد فولاد مبارکه است که با پول ملت و بهدر رفتن سرمایه ملی کشور ریخت وپاش میکند دولت باید اینکار را بگیرد و خرج بچه های سیستان و بلوچستان کند. اصلا چرا یک شرکت دولتی باید تیم داری کند انهم در تمامی رشته ها !!!!
    • رضا IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      16 3
      آقای مغانلو بازیکن پرسپولیسه ، و یک پرسپولیسی متعصب هست ،پس لطفاً در مورد آقای مغانلو نظر منفی ندین ..مرسی و زنده باد پرسپولیس و طرفداران پرسپولیس
      • حسن IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
        3 1
        فدات ما همه مغانلو را دوست داریم انشا; الله برای همیشه بمونه پرسپولیس
    • رضا IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      4 1
      دوستان چرا مغلطه میکنید کی و کجا سپاهان تونسته بازیکن از پیروزی بگیره اگرم گرفته بازیکنان لیست خروجی بوده ولی در عوض همیشه شما سرخ ابی بازیکنان مستقیم وشاخص از ما گرفتین بعد شما مستقیما زیر نظر دولت هستین از بودجه بیت المال استفاده میکنید نگران کارگران فولاد مبارکه شدین نترس اونها حقوق و مزایای خوب
    • ق م AE ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      0 0
      زیادهم آش دهن سوزی نیست مهاجم خوب تولیگ زیادهست پانصدهزاردلاربالای ده میلیارد میشه کاش بذارن بره وبجاش هرکه راسلطانی فرگفت بگیرن